Jestli ti záleží na budoucnosti, musíš volit!


Aha... Proč? Když tam nepůjdu, můj hlas si rozdělí.
Musíš vyjádřit svůj názor!
Ten vyjadřuji tím, že tam nejdu.
To je pěkná blbost. Tím hlasuješ pro … (dosaďte si toho, kdo je větší problém)

Jsou to první volby, kterých jsem se zatím neúčastnil. Překvapuje mě, kolika lidem je to proti srsti. Například moje babička, jinak nejmilejší člověk světa, mi dokázala nadávat. Přátelé mě také často vyzývají, abych někoho volil. Nechápu proč. Myslím, že mají dojem, že bych volil toho jejich kandidáta. Mně ale tolik splývají. Nabízení kandidáti jsou pro mě osobně naprosto nepřijatelní. Možná i pro významnou část lidí, kteří přesto k volbám šli. 
Byl by pro mě vůbec někdo přijatelný? Rád bych podpořil člověka, který bude respektovat svobodu jednotlivce. Tedy takový, který bude například snižovat daně místo jejich zvyšování. Nevěřím, že by takovým směrem šel kterýkoliv z kandidátů. Ano, mohl jsem navrhnout jiného kandidáta. Chtěl jsem podpořit Jakla, ale jeho podpisy se k mému zklamání nepodařilo nasbírat. Lepším kandidátem by byl Ron Paul, kdyby se byl ochotný naučit česky. :-) 
Volbu tedy neodmítám z podstaty. Jsem rád, že nám dávají tyto hry, přestože mám obavy jaký průšvih tím maskují. Nechci už ale volit menší zlo, neboť jsou si tolik podobná. Obávám se, že foukne vítr a váhy se přesunou na druhého kandidáta. Během pěti let vítr jistě zafouká a co bych potom sám sobě vysvětloval.


Budoucí president má podporu v nejlepším případě 15% obyvatel. Kdoví jaká část těchto hlasů je pozitivního charakteru a jaká část se snaží vytěsnit jiného zvrhlíka. Pan Nikdo nikdy nikoho nezklamal. Nedává falešné sliby. Nebude žít váš život za vás. Nevytváří iluzi, že problém je externího charakteru. V prvním kole byl navíc naprosto nejsilnějším kandidátem. Můj hlas má  pan Nikdo:

Komentáře